کتاب های پارسیان و من if ( intCount==-1) strResult="آرشیو نظرات"; if ( intCount==0) strResult="نظر بدهید"; if ( intCount==1) strResult="یک نظر"; if ( intCount>1) strResult=intCount + " نظر" ; strUrl="http://LoxBlog.ir/commenting/?blogid=" +strBlogId + "&postid=" + lngPostid + "&timezone=" + intTimeZone ; strResult ="" + strResult + " " ; document.write ( strResult ) ; } function OpenLD() { window.open('LinkDump.php','blogfa_ld','status=yes,scrollbars=yes,toolbar=no,menubar=no,location=no ,width=500px,height=500px'); return true; }

***کتاب های فانتزی ***

هر کتاب تخیلی که بخوای

کتاب های پارسیان و من

جلد اول به عنوان کاخ اژدها راجع ب پسری به نام اردشیر است که ناگهان خود را در زمان ضحاک ماردوش می یابد و با کاوه ی آهنگر حرف می زند و همراه با او ضحاک را می کشد.

 

جلد دوم راز کوه پرنده داستان پسری به نام سیاوش را نقل میکند که با رستم و رخش به هفت خان رستم می رود و دیو سفید را می کشد و شاهد مرگ سهراب به دست رستم است .

 

جلد سوم به نام رستاخیز فرا می رسد داستان پسری به نام بردیا است که خود را در دربار کوروش کبیر می یابد و پسر کوروش می شود .

در این کتاب ویزگی های کوروش چنان توصیف شده که خواننده خود را در زمان هخامنشیان ودوران کوروش کبیر می بیند

 

آرمان آرین کتاب های دیگری نیز برای نوجوانان نوشته است

کتاب آشوزدنگهه که تنها جلد اول آن مجوز چاپ گرفته است.

کتاب کابوس باغ سیاه

رویای باغ سفید و...

جوایز کتاب پارسیان ومن

خواندن این کتاب را به همه ی پارسیان توصیه می کنم

 

من ازتون خواهش می کنم که این کتاب رو بخرید و دانلود نکنید

 

جلد اول کاخ اژدها

 

 

 

جلد دوم راز کوه پرنده

 

 

رستاخیز فرا می رسد

 

عکس کل مجموعه

 

 

آرمان آرین

 

 

دوباره ازتون خواهش می کنم که این کتاب رو بخرید و دانلود نکنید


نظرات شما عزیزان:

artmis
ساعت2:05---20 تير 1392
واقعیتش من فقط کتاب سوم رو خوندم که جالب بود و برای یک نویسنده ی ایرانی به عنوان پله ی اول کتابهای فانتزی در کشور ما واقعا عالی بود.باید اضافه کنم که کتابها در عین وابستگی هر کدوم اثری مستقل به شمار میرند.
پاسخ: ولی در آخر کتاب سوم هر سه کتاب به هم وابسته می شوند مرسی از شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:پارسیان و من , آرمان آرین , کتاب , اسطوره , ایران , کوروش , فانتزی , ] [ 21:29 ] [ par ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه